Wij hebben besloten, ondanks deze vreemde tijden vanwege Corona, dit seizoen toch weer concerten te gaan organiseren.

Wij organiseren deze concerten volgens de richtlijnen van het RIVM.

Dat betekent onder andere dat wij de anderhalve meter regel toepassen voor bezoekers. Deze regel geldt niet voor personen uit één huishouden.

Om dit in goede banen te kunnen leiden is reserveren vooraf verplicht. Uiteraard hebben onze donateurs voorrang bij deze reserveringen. U kunt reserveren voor de eerste drie concerten. Wij zullen de reserveringen zo eerlijk mogelijk verdelen over de donateurs. U kunt vanaf heden reserveren tot vrijdag 12.00 uur voor het concert van de zondag daarop.

U kunt reserveren via onze secretaresse mevrouw Alting:

of per telefoon op 06-11456659. Zaterdag, voorafgaand aan het concert van zondag, ontvangt u uiterlijk vóór 12.00 uur een bevestiging of u dit concert kunt bijwonen of zoveel eerder als mogelijk is.

Wij hopen op deze manier een maximale opkomst te kunnen realiseren.

Houd voor de actuele stand van zake onze website in de gaten.